برپایی دومین میزخدمت حضوری پاسخگویی به مشکلات مردمی و کارکنان بیمارستان امام محمدباقر(ع) قیروکارزین
برپایی دومین میزخدمت حضوری پاسخگویی به مشکلات مردمی و کارکنان بیمارستان امام محمدباقر(ع) قیروکارزین
دومین میزخدمت حضوری سال۱۴۰۲ با عنوان پاسخگویی به مشکلات کارکنان و مراجعین بیمارستان امام محمدباقر(ع) قیروکارزین، برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام محمدباقر(ع) قیروکارزین، روز سه شنبه ۲۱ شهریور ماه، دومین میزخدمت حضوری پاسخگویی به مشکلات بیمارستان، با حضور رئیس، مدیر، مترون و مسوول بهبودکیفیت بیمارستان، برگزار شد.
در این نشست مشکلات کارکنان و مراجعین توسط مسئولین بیمارستان بررسی و پاسخ داده شد.
نظر دهید