بیمارستان امام محمدباقر(ع)
برپایی میز خدمت در بیمارستان امام محمدباقر (ع)
به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام محمدباقر (ع) قیروکارزین، میز خدمت با حضور رئیس بیمارستان، مدیر داخلی، مسئول بهبود کیفیت و مسئول رسیدگی به شکایات بیمارستان با هدف رفع مشکلات و چالش های بیماران،همراهان آن ها و همچنین کارکنان بیمارستان و دریافت پیشنهادات و انتقادات، روز سه شنبه ۱۴ مردادماه ۱۴۰۴، برگزار شد. دکتر« پریسا عرب» رئیس بیمارستان امام محمدباقر (ع)، برپایی میزخدمت ها را در جهت رفع مشکلات و هم دلی با بیماران و کارکنان بیمارستان ضروری دانست و افزود: از این پس سعی داریم ماهی یکبار نسبت به برگزاری این گونه میز خدمت ها اقدام کنیم.
نظر دهید