برپایی میزخدمت حضوری(بررسی مشکلات مردمی و کارکنان) در بیمارستان امام محمد باقر(ع) قیروکارزین
برپایی میزخدمت حضوری(بررسی مشکلات مردمی و کارکنان) در بیمارستان امام محمد باقر(ع) قیروکارزین
به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام محمد باقر (ع)، روز سه شنبه ۲۴ مرداد ماه، میز خدمت حضوری با موضوع پرسش و پاسخ و رسیدگی به مشکلات، با حضور رئیس، مدیر، مترون ، مسوول بهبود کیفیت و مسوول رسیدگی به شکایات بیمارستان، به منظور برقراری ارتباط هرچه بیشتر مردم و کارکنان با مسئولین و بررسی مشکلات و معضلات موجود، برگزار شد.
دکتر «مسعود نبی میبدی» رئیس و سرپرست بیمارستان، در این نشست گفت: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در قالب میز خدمت حضوری، موجب تقویت تعاملات و پیگیری و رفع مشکلات موجود می شود.
در این نشست، مسائل و مشکلات مردمی و کارکنان شاغل در بیمارستان، مورد بحث و بررسی قرار گرفت. مردم و کارکنان، درخواست های خود را با مسئولین در میان گذاشتند و به سوالات و درخواست های مطرح شده، توسط مسئولین پاسخ داده شد.
نظر دهید