برپایی پنجمین میزخدمت پاسخگویی به مشکلات بیمارستان امام محمدباقر(ع) قیروکارزین
برپایی پنجمین میزخدمت پاسخگویی به مشکلات بیمارستان امام محمدباقر(ع) قیروکارزین
پنجمین میزخدمت پاسخگویی به مشکلات کارکنان و مردم با حضور مسئولین بیمارستان، برپا شد.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام محمدباقر (ع) قیروکارزین، روز سه شنبه ۲۸ آذرماه، پنجمین میزخدمت مربوط به سال۱۴۰۲، با عنوان پاسخگویی به مشکلات کارکنان و مردم، با حضور رئیس، مدیر، مترون، مسوول بهبودکیفیت و مسوول رسیدگی به مشکلات بیمارستان، برپا شد.
در این ملاقات چهره به چهره و بدون واسطه مردم و کارکنان، سوالات و مشکلات خود را با مسئولان بیمارستان، مطرح کردند.
رئیس بیمارستان، جناب آقای دکتر« مسعود نبی میبدی» ، برپایی میزخدمتهای حضوری را فرصتی مناسب برای تحقق رسالتهای بیمارستان نسبت به کارکنان و مردم عنوان کرد و گامی رو به جلو به سمت کاهش مشکلات بیمارستان دانست.
نظر دهید